 |
| Šilutės socialinės globos namai |
 |
Kas yra Šilutės socialinės globos namai?
Toliau tekste vadinsime Globos namai.
Globos namai yra Šilutės rajono savivaldybės organizacija. |
 |
Globos namuose dirba darbuotojai, kurie rūpinasi žmonėmis, kurie yra seni arba turi negalią. Čia siekiama sukurti geras gyvenimo sąlygas, kad visiems būtų gera gyventi ir gyventojai nesijaustų atskirti nuo visuomenės. |
 |
Kur yra Globos namai?
Globos namai yra Šilutėje.
Globos namų adresas yra Taikos gatvė 12.
Globos namų padalinys yra ir Sauguose.
Globos namų padalinio adresas
yra
Mažosios Lietuvos gatvė 2,
Saugų seniūnija,
Šilutės rajono savivaldybė |
 |
Kada dirba Globos namai?
Globos namai dirba:
- Pirmadienį
- Antradienį
- Trečiadienį
- Ketvirtadienį
- Penktadienį
Nuo 7 valandos 30 minučių iki 16.00 valandos.
Dieną prieš šventę Globos namai dirba 1 valandą trumpiau |
 |
Norėdami sužinoti apie Globos namus Jūs galite:
- Skambinti telefono numeriu
+370 441 62130
|
 |
- Atsiųsti elektroninį laišką
administratorius@silutesglobosnamai.lt |
 |
- Atsiųsti laišką paštu Ant voko parašykite:
✓ Savo vardą, pavardę ir adresą
✓Globos namų adresą
Globos namų adresas yra toks:
Šilutės socialinės globos namai
Taikos g. 12
99139 Šilutė |
 |
Kokiais būdais galiu gauti informaciją Globos namų interneto puslapyje?
Globos namų interneto puslapio kalbą galite pasirinkti interneto puslapio viršuje.
|
 |
Svarbiausia informacija yra parašyta lengvai suprantama kalba.
|
 |
Jeigu norite pamatyti informaciją gestų kalba, spauskite ant rankų ženklo.
Gestų kalba yra rankų ženklų kalba. Gestų kalbą naudoja žmonės, kurie blogai girdi arba visai negirdi.
|
 |
Žmonėms, turintiems regėjimo sutrikimų norint padidinti arba sumažinti, pakeisti šriftą.
|
|
Kokią informaciją galiu rasti Globos namų interneto puslapyje?
|
 |
Informacija sudėta į skirtingus skyrius.
Interneto puslapyje yra daug skyrių.
|
 |
Čia yra ne visi skyriai, bet patys svarbiausi.
Skyriuje „Naujienos“ yra informacija apie Globos namų naujienas, renginius, įvykius.
Skyriuje „Struktūra ir kontaktinė informacija“ yra informacija apie tai, kokie žmonės ir ką žmonės dirba Globos namuose. Čia yra parašyti Globos namų darbuotojų vardai ir pavardės, telefono numeriai.
|
Tekstą lengvai suprantama kalba parengė Ilona Sakalauskė.
Iliustracijų šaltiniai:
https://arasaac.org/
https://www.inclusion–europe.eu/easy–to–read/
https://www.inclusion–europe.eu/easy–to–read/
Microsoft Word piktogramų bazė.