TIKSLAS
Įstaigos veiklos tikslas – užtikrinti paslaugų gavėjų orų, saugų ir visavertį gyvenimą, teikiant kokybiškas socialinės globos paslaugas. Užtikrinti tinkamą sveikatos priežiūrą, socialinę globą, skatinti savarankiškumą. Kurti saugią, pagarbią ir jaukią aplinką, skatinti socialinę įtrauktį ir bendruomeniškumą, teikti emocinę ir psichologinę pagalbą, skatinti palaikyti ryšius su artimaisiais ir visuomene. Nuolatos tobulinti paslaugas įtraukiant pagal galimybes ir paslaugų gavėjus.
MISIJA
Teikti kokybiškas, pagarba grįstas socialines paslaugas, kurios užtikrina paslaugų gavėjų orumą, saugumą, gyvenimo kokybę. Skatinti paslaugų gavėjų savarankiškumą, socialinę įtrauktį bei emocinę gerovę. Užtikrinti individualizuotą ir profesionalią socialinę globą atsižvelgiant į kiekvieno paslaugų gavėjo poreikius ir gebėjimus. Kurti jaukią gyvenamąją aplinką, puoselėti pagarbą ir orumą. Telkti profesionalią, nuolat kvalifikaciją keliančią specialistų komandą, kurių darbo funkcijos remiasi bendradarbiavimu ir palaikymu.
VIZIJA
Jauki, saugi ir ori aplinka, kurioje paslaugų gavėjai jaučiasi gerbiami, įtraukti į bendruomenę, paslaugų planavimą. Paslaugų gavėjai turi galimybes gyventi kuo pilnavertiškesnį gyvenimą ir kartu su įstaiga kurti paslaugos vertę. Žmogiškumui, pagarbai, savirealizacijai ir užimtumui skiriamas ypatingas dėmesys, kiekvienas gyventojas yra vertinamas kaip unikali asmenybė, turinti savo poreikius, norus ir lūkesčius. Aukštos kokybės, lanksčios ir pritaikytos paslaugos, inovatyvumas ir tobulėjimas, prisitaikymas prie nuolat besikeičiančių paslaugų gavėjų poreikių.
VERTYBĖS
komandinio darbo principas – paslaugų teikimas, situacijų sprendimas, grįstas komandinio darbo principu, taip įtraukiami įvairių sričių specialistai, paslaugų gavėjai ir jų artimieji;
nuolatinis specialistų tobulėjimas – specialistai nuolat kelia savo kvalifikaciją;
bendradarbiavimo principas – įstaigos veikla grindžiama bendradarbiavimu su įvairiomis įstaigomis, visuomene;
orumas ir pagarba – kiekvienas paslaugų gavėjas vertinamas kaip unikali asmenybė, turinti savo poreikius, norus ir lūkesčius, teisę į orų gyvenimą;
žmogiškumas ir empatija – personalas rūpinasi paslaugų gavėjais su nuoširdumu, pagarba, supratingumu ir rūpesčiu, siekdami kurti šiltą, palaikančią aplinką;
saugumas ir atsakomybė – užtikrinama fizinė, emocinė ir socialinė paslaugų gavėjų gerovė, atsakingai laikomasi globos namų teikiamų paslaugų kokybės standartų;
saviraiška ir savarankiškumas – skatinamas kiekvieno paslaugų gavėjo savarankiškumas pagal jo galimybes, sudaromos sąlygos užsiimti mėgstama veikla;
bendruomeniškumas ir socialinė įtrauktis – palaikomi ir skatinami paslaugų gavėjų ryšiai su artimaisiais, bendruomene, organizuojamos įvairios veiklos ir renginiai;
inovacijos ir tobulėjimas – nuolat gerinama paslaugų kokybė, taikomi metodai skatinantys paslaugų gavėjus įsitraukti į paslaugos kūrimą;
teisingumas ir lygybė – paslaugų gavėjai gauna vienodai kokybiškas paslaugas, nepaisant jų lyties, negalios ar kitų veiksmų. personalas gauna vienodą atlygį už tas pačias darbo funkcijas, nepaisant amžiaus ar lyties.